Khamis, 7 Julai 2011

Terkena aku....padan muka aku....


Aduhai...sampai terbersin-bersin aku dibuatnya....nak dijadikan cerita, pagi nie aku makan tosei rawa di kedai mamak yg berdekatan ngan opis aku nie..Jalan Raja Laut.....kebiasaan aku lepas makan mamak aku akan ambil gula-gula berangin atau yang berbau wangi..untuk bagi wangi sikit nafas aku setelah bau kari dan sebagainya....selalunya aku sekadar ambil gula Hacks atau Polo.  



Tapi hari nie gatal plak nengok mentos baru rasanya Mentos Air Action...dalam hati ku berkata nie mesti lagi segar mulut aku kang...setelah bayar dengan harga RM 1.40 aku pun mengoyakkanlah bungkusan mentos tersebut lalu ku masuk ke dalam mulut ku ini...ceh...fuh!!!!! kalah makan cili api kot....macam mana yerk korang pernah makan wasabe....pedas nya menyengat sampai ke hidung  dan telinga...pergh....pedas dan sangat berangin....TERKENA dah aku nie...gatal sangat nk beli yang nie...maby orang lain tahan..tapi aku cili api ke aku masih leh tahan lagi..tapi yang nie...dasyat oooo
Siapa-siapa yang nak rasa meh sini hehehe aku sayang plak nak buang :)
Aku pun apa lagi ada akal ah aku nak kena kan kengkawan aku...wah dah 2 orang yang terkena..sampai mengalir air mata lah...hehehe http://www.didamumin.blogspot.com/ anda terkena.....amacam pedas giler kan...hahahahaha cabaran kot...

1 ulasan:

:DiDa: berkata... JOM Reply

pas tu ko tak nak terkena sorang & ko kenakan aku pulak kn?...hahahah
tp 'terbaekk' la mentos baru ni...meletoppp!