Selasa, 12 Julai 2011

Misi Mencari Tart Telur KFC

Teringin plak nak rasa Tart Telur KFC nie...adik aku kata sedap giler, dia dah banyak kali membeli dan merasa aku gak yang ketinggalan tak merasa lagi...sabor jer ler.  Ermmmm takper misi aku seterusnya ialah pergi KFC dan beli  hehehehe tapi aku tkder lah nak balun sorang-sorang coz anak-anak dara aku tu kaki makan gaks...diorang pun suka tart telur ....


ooo tebal rupanya isi dalamnya, coz bila aku buat kecil dan nipis.....hei nengok gambar dah kecur air liur aku..blum menikmatinya lagi..tkper tunggu


Selain dari Tart Telur aku suka gak Cheese Tart..wa..kalu siap ada blueberry tu lagi best..ermmm macam mana lah aku tak gini badannya..selera tu besau jer hehehe


InsyaAllah petang nie gak misi aku bermula MISI MAKAN TART TELUR KFC hehehe kalu ada nak bawa dan melayan ah....

Nota : Alamak aku lupa tanya harga ah kat adik aku ....brapa yerk..? kalu beli sekotak.

Tiada ulasan: