Isnin, 4 Julai 2011

Giler Bowling....

Aduh.. penat kot rasanya 2 hari (hujung minggu) yang telah pun berlalu...mana taknya Sabtu ada tournament bowling di Perangsang Golf Templer dengan opis suamiku..aku bukan nya aku  pandai pun...tapi sekadar meramaikan dan menemani cek abe aku ..malamnya pula ada Dinner ....hehehehe aku pun apa lagi join ah itu karaoke nyanyi lagu Hati Ini Telah Dilukai berduet ngan suamiku...main belasah jer bukannnya wat apa2 latihan pun, tapi ehem..ehem...bleh ah hadiah gaks, wa malam tu aku dapat 2 hamper besar dan 2 hadiah dalam kotak,  fuh!!! sapalah nak makan segala benda alah nie...banyak bebebenor maka mike pun bagi lah pada mama mike iye...


Tak cukup main bowling hari Sabtu aku sms plak pagi Ahad tu kepada sume adik-beradik dan sepupu sepapat yg rapat , mama dan papa wajib hehehe begitu juga Apak Musa dan ibu Wastah jom bowling....takder sapa yang payung sendiri-sendiri kata aku..hehehehe aku dapat feedback yang memberangsangkan semua kata ok, coz kalau rancang selalu payah nak jadi kalau mengejut ok jer. Aku pun set time dan tempat ...waktu yang aku bagi selepas Zohor tapi sebelum Asar..amacam ok..hehehe tempatnya di Selayang Mall. 

Maka jam 3 ptg tiba lah kitaorang semua serentak di Selayang Mall,  main 9 orang, ambil 2 lane dan wat cross lane yang lain hanya menyaksikan jer...wa tahniah buat suamiku coz dia paling banyak jatuhan pin aku plak yang paling rendah kot hehehehe alasan aku tangan bengkok..hahahahaha.  Rasa nk bengok badan aku nie coz 2 hari berturut merayap jer, duk umah sekadar mandi, tidur dan tukar baju jer...ceh macam tak biasa..aku ngan suami memang kaki merayap dan jalan-jalan minggu nie kitaorang semua InsyaAllah akan ke Marina Cove Lumut plak..nak lari dari KL yang dijangkakan akan ada Perhimpunan BERSIH. Mei kita layang beberapa keping gambar aku titipkan dalam entry aku kali nie...

Main-main gak..bergambor menyempat jer...

Opah melayan cucu-cucunya punya permintaan


Kalu si Daniya memang suka bergambar..kedua-duanya comel

Penyokong yang diimpoert khas...tak tau nak sokong mana  coz
semuanya anak-beranak jer

Alah Darwish sayang,..naper berkerut dahinya tu..
papa tinggalkan Awish yer..

Apalah yang Tok Apak, Tok Wan ngan Opah wat tu..melayan kerenah
 cucu-cucunya, mak bapak masing-masing sibuk ber bowling....


oh anak-anakku yang comel lote....semuanya bergambar No .1

1 ulasan:

puteraduyong berkata... JOM Reply

walaupun penat..tapi kalau penuh dengan gelak tawa...pasti bahagia terasa... :)