Selasa, 5 Julai 2011

Demam Angry Birds


Hai...famili aku kena demam Angry Birds aku rasa coz suami aku..adik aku dan anak-anakku, semua suka main game nie, tapi aku sendiri tak pernah main game nie..best ker ? nampak macam best..aku tak leh terjebak main game nie kang tak jadi kerja rumah aku kang...kalu duk ngadap tu jer.  Baru-baru nie aku gi pasar malam di Jelatek aku terjumpa gak t-shirt budak ada gambar kartun Angry Birds...wa....femesnya game nie dalam hati aku...ternyata aku ketinggalan ah nie.yer
kat sini aku juga sertakan link untuk korang sume kalu teringin nk main game nie secara online..meh klik di bawah nie..hehehehe


bleh ah kot...menarik gak aku baru cuba sekali nie...game nie game kanak-kanak....tapi dewasa pun belasah jer ah...agak-agaknya kalu bagi aku perkenalkan game nie kat papa aku (yg dh jadi Tok Wan) pun suke kot main game nie....

macam main lastik masa kecik-kecik dolu.....tarik.......pastu lepas
kita diberikan 4 ekor Angry Birds
seterusnya....

robohkan benda alah tu.....sampai semuanya jatuh....

maka korang dapat ah markah yang banyak...dan
seterusnya pergi ke stage yang lain plak

SELAMAT MENCUBA

1 ulasan:

.dida mumin♥ berkata... JOM Reply

ok! aku dh ade bukti..besok pagi2 aku repot bos ko main game! ^^v